REGULAMIN

II edycja biegu ,,3 MILE DWUNASTKI

Szczecin – 11.05.2024 r.

  1. ORGANIZATOR
  • 12 Brygada Zmechanizowana Szczecin, Choszczno i Stargard .
  • Wsparcie organizacyjne – Stowarzyszenie Klub Biegowy „Dzik” Police
  1. TERMIN I MIEJSCE

Zawody odbędą się 11 maja 2024 r. w m. Szczecin, woj. Zachodniopomorskie, Strzelnica Garnizonowa Krzekowo w Szczecinie, ul. Szeroka 70

START i META – Strzelnica Krzekowo, ul. Szeroka 70

START OPEN – godz. 11.00 w dniu 11.05.2024 r.

  1. TRASA

DYSTANS 3 mile (4 km i 828 metrów).

Trasa: drogi polne, piasek, podbiegi i zbiegi, betonowe i piaszczyste odcinki, udeptane ścieżki, drogi leśne.

  1. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

08.55 – otwarcie biura zawodów (Pierwszy budynek po prawej od wejścia na obiekt Strzelnicy).

09.00 – 10.40 – wydawanie pakietów startowych.

10.40 – Zamknięcie listy startowej biegu.

10.45 – Odprawa Techniczna uczestników biegu – na starcie biegu.

11.00 – Start główny OPEN.

12.00 – Zakończenie biegu.

13.00 – Dekoracja zwycięzców

13.00 – Zamknięcie biura zawodów.

  1. UCZESTNICTWO

W biegu mogą uczestniczyć maksymalnie 100 zawodników, z każdej bezpośrednio podległej D-cy 12 BZ batalionów i kompani zarezerwowane zostaje minimum 50 miejsc startowych, które:

  • uczestnicy biegu muszą mieć ukończone 16 lat, więc wszyscy urodzeni od 11 maja 2008 roku i starsi mogą uczestniczyć w zawodach, ( uwaga uczestnicy między 16-17 rokiem życia -zwany zawodnikiem, muszą posiadać w biurze zawodów oświadczenie od opiekuna prawnego ze zgodą na start w drugim biegu „3 Mil Dwunastki” w dniu 11.05.2024 roku), 
  • do dnia 26.04.2023 r., godz. 23:59 dokonają zgłoszenia elektronicznego za pomocą platformy rejestracyjnej na www.kbdzik.pl – 3 Mile Dwunastki, należy podać:
    • imię i nazwisko,
    • rok urodzenia, zaznaczyć płeć ( M / K )
    • 50 miejsc dla zawodników / gości podajemy: nazwę klubu / drużyny,
    • 50 miejsc żołnierzom 12BZ podającym: nazwę batalionu lub kompani (np. bdow, Itd.)
    • email i nr telefonu
    • rozmiar koszulki – do wyboru w panelu
  1. OPŁATY i PAKIET STARTOWY

W roku 2024 z okazji startu w biegu start jest bezpłatny.

Wszyscy zawodnicy (limit łącznie 100 biegaczy i biegaczek) zarejestrowani do 26.05.br., otrzymają koszulki techniczne oraz medale odlewane 12BZ na mecie – PROSIMY O ZDECYDOWANY START ORAZ PRZYBYCIE NA ZAWODY, PONIEWAŻ NIE STARTUJĄĆ ODBIERAMY MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEGO STARTU INNEJ OSOBIE.

  1. BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW
  • Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Każdy z uczestników musi posiadać legitymację służbową ( w przypadku gości legitymację szkolną, studencką lub dowód osobisty) oraz aktualne badania ważne minimum do 11.05.br. lub podpiszą oświadczenie o przeciwskazaniu na uprawianie sportu w biurze zawodów.
  • Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się do poleceń wydawanych przez Sędziego Głównego Zawodów oraz sędziów na trasie biegu.
  • W czasie biegu zawodnicy zobowiązani są do poruszania się tylko i wyłącznie po wyznaczonej trasie, zejście i pokonanie odcinka trasy poza wyznaczonym obszarem skutkować będzie dyskwalifikacją.
  • Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało natychmiastową dyskwalifikacją.
  1. POMIAR CZASU

W biegu pomiar czasu będzie przeprowadzony przez Sędziów Startowych za pomocą stoperów ręcznych z wydrukiem, wprowadzone wyniki zostaną do bazy maksymalnie 48h po ukończeniu biegu.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.
  • Organizator zapewnia udzielenie podstawowej pomocy medycznej. W przypadku urazów złożonych pomoc będzie udzielana zgodnie z przepisami NFZ.
  • Wszystkie zmiany w regulaminie oraz przebiegu zawodów zostaje w mocy organizatora, z możliwością nanoszenia zmian w regulaminie i ich poprawy.

Z poważaniem Organizatorzy

12 Brygada Zmechanizowana Szczecin, Stargard i Choszczno.